Min framgång... er lycka!



Jag har ingen aning hur jag alltid lyckas skämma ut mig, slänga ut grodor och hur jag kan vara så klumpig som jag är ibland. Därför får detta nu också en egen kategori på bloggen: Oopsie, I made a poopsie.

Jag lyckades verkligen sätta igång brandlarmet, igen hahaha! Varför ska jag alltid envisas med att duscha med öppen badrumsdörr? Duschar man tillräckligt varmt bildas det ju en vattenånga som stiger till taket som i sin tur når brandvarnaren som gör utslag. Och för att inte locka till mig en för stor folkmassa som undrar för som försiggår, springer jag såklart ut i bara handduk och öppnar ytterdörren för at vädra ut ångan. Givetvis kommer det en hel bataljon med militärer som ska gå och lägga sig just då! Hur är det möjligt?!

Äsch, jag bjuder på den!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sitter höger om dig

Hur lyckas du med de.. :P. herregud!

när kommer bilden på pidde o dig upp då? :P

2009-11-19 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0