Playa del inglés!

Nu har vi nästan helt och hållet bestämt oss för att det blir en resa i januari till Kanarieöarna och Playa del inglés! Det kommer bli så sjukt kul. Och för att komma undan så billigt som möjligt tar vi nästan vad som helst, haha! Vad gör man inte för lite värme? Vi har hittat riktigt billiga resor där både flyg och boende är inkluderat, men det är ju långt ifrån femstjärnigt. Vår plan är att fylla resväskorna med konservmat, hitta folk som bor på ett fint hotell, bli bästa vänner med dom och använda deras pool, haha!

Tänk er: Det är januari och vi sitter på balkongen i nästan inga kläder alls, och det är fortfarande varmt ute!!! Jag kan nästan redan höra musiken från alla nattklubbar och pubar! Jag behöver verkligen en sådan här resa just nu, med massa sol, bad och fest! Ibland har jag verkligen ingen aning om varför man fortfarande bor kvar i ett sådant deprimerande land som Sverige. Jag vill ju ha salsa, paraplydrinkar, värme och bus!

Min vän Annika har jobbat i just Playa del inglés, på puben Scandic och garanterar oss fest 24/7 om vi skulle vilja, haha! Tanken är väl att vi ska koppla av lite också, men fest blir bäst när det är mest!



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0