Queen of my castle!

I måndags var Henke och jag på Väla och tog en fika på Bergs (eller på Berns som man också skulle kunna kalla det, haha). Och tack vare H har jag gått och kärat ner mig i en klocka som han också gillar. Märket är Triwa och klockorna finns i alla möjliga coola färger. Jag fastnade dock för färgen Fuxy Azura medans H hellre hade kunnat tänka sig en något mer manlig (ehm?) orange, haha! Dom är i alla fall jättefina, och jag hoppas att mamma eller pappa läser min blogg och fattar piken! Behöver ni en till? Här kommer den: ”Hoe hoe hoe” (och då menar jag inte de på red light district).

Senare hittade jag en stol som hade passat perfekt in i Villa Skansen. Kanske inte just i min lägenhet, men kanske utanför min ytterdörr, haha! Tänk er, en sådan stol, i vårt lilla vita slott och så jag sittandes på den utanför min lägenhet. Jag kommer känna mig som en drottning med alldeles för mycket makt, haha!



Ciao!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh ja, de klockorna är obeskrivligt snygga (jag vill ha den mörkblå) :)

2009-12-07 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0