Some things change... other things just wont

I söndags hjälpte jag min mamma att flytta till sin nya lägenhet. I och med att min mamma tar mina gamla möbler och säng blev mitt gamla flickrum helt tomt. Bra att det kom till användning, men det var också lite ledsamt att se sitt gamla rum helt blåst. Ännu mer tråkigt är det att vi inte är en samlad familj längre.
Anywho, när mamma rensade mitt rum dök en gammal kalender från gymnasiet upp och även min första dagbok någonsin. Jag vet inte hur gammal jag kan ha varit när jag skrev mitt första dagboksinlägg, men redan då var killar ett problem, hahaha!

Kolla detta:




"Ja skule vilja att ja va 16 år. Det är sant altihopa som ja sejer ja är kär i Carl-Otto men han är inte kär i mej. Hur ska jag jöra kära dagbok. Kära dagbok jag e faktist red för spindlar ja har sakt till min storebror att ja inte red för spindlar"

Naaaaaawe, hahahahahaha!!! Förbaskade killar!

Och så en klassisk "fem i topp" lista över killarna i klassen då man gick i mellanstadiet:




Och min gamla kalender från gymnasiet ägde ju allas måste jag säga! Jag vet inte hur många sidor det fanns där jag hade klistrat in olika föremål och bilder bara för att "spice:a" upp den. Samarin - "När du känner att du måste spy (på skolan)", haha! Tre kronor till en emergency choco milk i kaffeautomaten. Och såklart min baby i många år: Surfaren Kelly Slater. Han måste vara gråhårig nu, haha!

Gud vad man hittade på när man var yngre!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: mysan

Jo du,detta kommer jag väl ihåg...topp-listan!hahah

2009-11-19 @ 09:28:58
Postat av: amajla

alltså fan vad sjukt min dagbok är typ likadan, jag skrev också lista på killar (dagboken handlade bara om massor av killar jag var kär i) sen tejpade jag också mynt som jag hittat ute, hahah!

2009-11-22 @ 03:36:19
URL: http://amajla.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0