Tee Gee Ay Eff!

I fredags var det återigen dags för bio. Micki, Jennifer, Pegah, Sara och jag skulle gå på premiären av New Moon. Men innan vi väl kom till Filmstaden hade jag en av mina gyllene stunder igen. Jag var ganska avdankad efter en vecka i Falsterbo, så jag tänkte att det förmodligen var klokt av mig att vila ett par timmar innan det var dags att ge sig ut på nya äventyr. Så efter att jag hade snoozat min klocka vid 19.00 tänkte jag att 10 minuter till nog hade gjort susen. 10 minuter eller också 2 timmar, haha! För klockan 20.50 ringde det på min porttelefon. Det var Jennifer som hade varit smart och insett att jag förmodligen hade försovit mig och att min telefon var avstängd (pga. det satans mobilnätet). Jag tror varken jag själv eller någon annan har sett mig fara upp så fort och fixa mig ännu fortare. Har ingen aning om hur jag lyckades klä på mig, sminka mig och packa ner nödvändigheter i handväskan. I vanliga fall går det på ca 30 minuter, men i fredags tog det inte en sekund mer än 7 minuter! Vilket upplopp!

Filmen var helt underbart bra! Men Edward Cullen måste sola och varulvarna får gärna flytta till Helsingborg. Kul med lite nytt folk på Cardinal kanske? Haha!

Efter filmen var kvällen långt ifrån avslutad. Vi bestämde oss för att traska vidare till Pascha nightclub som var stängt för allmänheten. Men jag kan garantera att det var andra bullar bakom dörrarna, haha! Jag fick till och med testa på livet som DJ. Det var sjukt förvirrande med alla knappar, men ”scratcha”, det är min grej! Lucas joinade oss efter hans spelning på Hamnpaviljongen och det som egentligen bara skulle bli en lugn fredagskväll urartade till världens bästa förfest/utgång. Och detta trots att vi bara var på Pascha hela kvällen. Jag är numera också utbildad på pommesfritösen.  Mer än så behöver jag inte nämna här i bloggen. Men cheferna och Alex the DJ ska ha ett stort tack!





Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0