Tro, hopp och kärlek!

Det blev en rivstart på min söndag då jag helt plötsligt skulle få besök från Halmstad och M. Jag har nog aldrig kommit upp så fort (keep in mind att jag hade gått och lagt mig 07.00 för att sedan börja hetsa klockan 12.00). På mindre än 50 minuter (tiden det tar att köra från Halmstad till Helsingborg) hann jag både städa, diska, slänga in tvätt i tvättmaskinen och duscha. De som känner mig vet att jag oftast tar ca 3 timmar på mig, och det endast för att duscha, haha!
Anyblue, när M kom var jag helt hyperaktiv av kaffet som jag hade slängt i mig, så jag kunde inte sitta still. Så han föreslog att vi skulle gå en sväng på Väla. En inhanlad mössa och en måltid på Wok Kitchen senare var vi åter igen hemma hos mig för att kolla lite youtube klipp som fick oss att avlida av skratt.

Lika mycket som jag vill att folk ska höra ljudet på min dörrklocka när man kommer hem till mig, vill jag att ni ska kolla på det här. Och det är mycket! Jag avgudar ljudet på min dörrklocka, låter lite som "dagens eko", haha!



Kvällen avsultades i sällskap med Mickimus och Mr Sverngard. Det är så bra att jag har så många olika typer av vänner, för man lär sig så oerhört mycket. Varje person har något "eget" att tillföra. Vi pratade lite om rädsla, och om vad det är människor egentligen fruktar. Vi kom fram till att det är 3 stora saker som människor är rädda för: Döden, att inte få känna kärlek och att inte ha pengar. Jag antar att det är ungefär det som här som speglar "tro hopp och kärlek", tre sjukt viktiga faktorer i allas liv.




Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0