Unhappy new year!!

Fick precis reda på att jag ska jobba på nyårsafton! Om det är något jag hatar att missa så är det just den dagen! Jag skiter ett stort stycke i alla små överskattade högtider som till exempel, midsommarafton, påskafton, födelsedagar och alla dessa sablans kräftskivor. Men nyårsafton, det ä ju då man ringer in det nya året. En chans att få börja om på nytt, en chans att få stå utomhus med alla sina goda vänner och se på alla de vackra fyrverkerierna. Och vem vet, kanske får man en nyårspuss!? Men som sagt, jag får istället snällt tillbringa min nyårsnatt på jobbet! Kul, verkligen!

Något positivt är dock att jag är ledig på julafton. Har tänkt mig att min familj ska komma hem till min nya lägenhet, om det nu kunde funka utan några problem. Vill ju ha en samlad familj! Det är ju det som det hela handlar om, damn it!



Ciao!


Kommentarer
Postat av: FRiDA

För min del är det precis likadant. Är ledig på julafton och jobbar på nyår, men jag har bara ett kort pass. Tror vi stänger 15 eller något sånt. Bra med pengar för tid då man egentligen inte gör så mycket. Men fan vad träligt att du måste jobba på tolvslaget. =( Hur dags går du av passet då? Hur funkar det med den vita tv'n? =)

2009-11-06 @ 00:17:07
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0