What you gonna do, what you gonna do when they come for you!?

Sitter just nu under pistolhot för att jag inte har uppdaterat på hela helgen. Men, den som väntar på något gott, väntar alldeles för länge, eller hur det nu heter, haha! Helgen som borde ha varit lugnt och väldigt ohändelserik i och med att jag var ledig blev istället väldigt fullspäckad med både det ena och det andra. Men, för att fylla ut bloggen tänker jag givetvis dela upp mitt intressanta liv i flera inlägg. Spännande va?

Usch, jag hade verkligen inte velat vara hemlös idag med tanke på vädret. Eller ja, jag hade väl förvisso inte velat vara hemlös någon dag. Men jag kan faktiskt inte låta bli att skänka en tanke till de människor som inte har tak över sina huvud när regnet öser ner en hel dag.
Det bittra vädret idag fick Jennifer och mig att börja leta resor till något varmt land, om det så bara är för en vecka så ska vi här ifrån. Micki ska givetvis med (det kvittar vad du säger), för utan henne blir det ju inget "triss i dam". Vi har i alla fall bestämt oss för att åka till Kanarieöarna och det lutar åt att vi åker i januari. Yeay! To the salsa and sun we must go!

Anypoo, morgonen efter Sensation White förra veckan, vaknade jag och upptäckte riktigt skumma märken under mina nyckelben. Vad sjuttsingen var det för något? Hade jag blivit biten av en sensation-vampyr med ett riktigt stort gap eller hade jag blvit bränd med laser? Nope, vid närmare eftertanke så var det faktiskt min klänning som hade skavt sönder mig hela kvällen pga allt dansade. Så nu är jag Sensation white-ärrad för livet. Men det gör mig inte ett skvatt eftersom det var den bästa upplevelsen på länge!



Oopsie, I made a poopsie! Haha!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0