Activate your energy... energy!

Kom nyss hem från gymmet (igen). Var som sagt på indoorwalking med mammsen. Tyvärr måste jag vara ärlig och säga att jag tycker att indoorwalking är sjukt tråkigt. Det är liksom bara samma sak hela tiden. Jag tränar endast det eftersom att jag vet att det är den bästa fettförbränningen och att man tränar precis hela kroppen. Nej, tacka vet jag dans! För några dagar sen stod Micke (aela) och jag framför hennes stora tv och dansade till Zumba fitness. Riktigt roligt! Det är så sjukt varierad träning när man dansar. Där var allt från salsa till reagge. Hoppas bara att ingen såg oss genom något fönster, haha! Det slutade iaf med att det droppade svett från mig. Se, rolig, bra, varierad och svettig träning! Mer dans åt folket!



Haha, nej jag försöker inte få er att köpa dvdn. Vi har såklart laddat ner det istället. Det borde faktiskt alla som gillar dans göra. För man har faktiskt jättekul! Vet inte hur mycket Micki och jag skrattade. Släppte nog inte leendet en enda gång!

Emily tipsar: Måste bara lägga till ett av mina bästa tips just nu. Detta riktat till er som blir helt uppsvällda fram mot eftermiddagen trots att man egentligen inte har ätit så mycket. Börja ät Activia!! Jag äter en varje dag (med linfrön och flingor) och efter en stund så är magen helt platt igen! Det funkar på mig iaf! Give it a try!


Och min favorit, det är jordgubb.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micke(aela)

Hahahahaha jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Zumba RULES!!!

2009-10-06 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0