Hello, I'm Emily Kollberg and this is my Crib!

Utan att låta allt för fjortis så skulle jag bara vilja säga tre ord om min lägenhet: Oh My God!!! Jag trodde inte att den kunde bli finare än sist jag såg den, det visade sig att, det kunde den minsann! Jag kan inte fatta att det är mitt "place" nu. Ska jag verkligen få bo så fint? Och min fondtapet, (som nu är rätt) helt underbar och så "Emily".
Lägger inte ut mina bilder nu, väntar tills möbler och så är på plats, men om ni vill få er ett litet smakprov på hur det kan se ut i lägenheterna i Villa Skansen är det bara att knappa in er på helsingborgshems hemsida.

Efter visningen åt jag frukost med MC. Fick en halvt lagad frulle, haha! Det är inte varje dag man får det. Två ägg och ett Parlamentet-program senare körde jag hem, tröttare än någonsin. Jag har nog aldrig somnat så snabbt!
Sov i ca 3 timmar för att sen åka till gymmet med Micki för Emelies svettiga spinningpass. Hennes pass är f*n bäst, dom går så sjukt snabbt och de är riktigt roliga! Snacka om variation på musik också. Det var allt från rock till Berts dagbok-låten, haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen bär det av till Mickimus för lite fredagsmys, tiiitiiitiii. Och för att bara förklara lite snabbt vad "tiiitiitii" betyder, (eftersom ni kommer få höra det mycket i framtiden) så betyder det typ att man är lite söt och busig. Och grundaren till detta otroligt sofisitikerade ord är självfallet Micaela Alm.

Imorgon blir det plåtning i Malmö!


Min sjukt stora entrédörr. Känner mig som Frodo i Sagan om ringen när jag står vid den.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micke(aela)

HAHAHAHA! Jag kan se dig framför den dörren...men du är mer en söt liten alv ;P eller är Frodo det kanske? Haha. ANYWAYS...tiittiii. Ses snart! Love u.

2009-10-09 @ 19:23:37
Postat av: Danne_1

Grattis! Roligt med egen lya!

2009-10-11 @ 13:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0