Fy Frasse va roligt!

Mickimus fick en tidig julklapp av sin mamma Lotta. Guess what!? En Sensation Whitebiljett! Woho!!! Gissa och vi kommer kicka där tillsammans, all night long! Och jag som inte ens trodde att det skulle bli av detta året heller! Me so happy!

Nu väntar duschen, känner mig ganska äcklig i och med att jag har varit sjuk några dagar. Allt pekade på att jag hade fått svininfluensan, men icke sa nicke. Den pågår i nästan 8 dagar, och jag blev frisk på 2. Eller ja, typ frisk!
Efter duschen bär det av till Mickimus för lite sushi sen vidare till Sunlux. Jag är b.l.e.k (på mitt eget lilla vis).

Smell you.. eller var det jag som luktade?



"Det kommer bli den bedste dag i hele vores liv"
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0