Blod, svett & tårar

I natt somnade jag klockan 04.30, lyckat? Julias "natti-natti-piller" hjälper alltså inte, men det var värt ett försök. I fortsättningen kör jag det enda som verkar funka:
Enya - May it be, haha!
Kom nyss hem från första passet på gymmet efter att ha varit borta nästan en hel vecka i förkylning. Paul also known as Hitler kör alltid stenhårt på sina spinningpass, snacka om blodsmak i munnen! Men fy bövelen va skönt det var! Nu satsar jag på att hålla mig frisk fram tills vi åker till Miami i maj för där kommer det bli många sjuka kvällar!




Ciao!


Kommentarer
Postat av: nikko

heeeell to the yeaaaah ;)

2011-04-11 @ 20:21:12
Postat av: bella

sjuka kvällar är bara förnamnet ;)!!!

2011-04-12 @ 00:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0