Candy mountain!

Nu har det snart gått en vecka sedan Julie flyttade in i mitt slott. Det är sjukt roligt att bo tillsamans med henne eftersom vi är så lika varandra till sättet. Vi delar värderingar, vi har exakt samma humor as a matter of fact vi delar till och med meningar, ordagrant. Jag säger början av meningen och hon avslutar den och vice versa. Ibland är det dock sjukt läskigt när vi säger precis samma saker samtidigt. Morgonen börjar alltid med en riktigt kickstart i samband med att vi båda står framför spegeln och gör oss iordning. Jag maxar ljudet på högtalaren och öser på någon fet låt samtidigt som vi flippar ut i dans. What a good way to start the day!

Men nu till ett avslöjande som heter duga:
(Julia borde döpa om sig till Duga: "Här kommer en flicka som heter Duga, haha")
En fördel med att bo ihop med en tjej är att man lånar kläder av varandra. Imorse lånade jag en hoody av Julie eftersom jag bara klär mig i "lärarkläder" när jag går till mitt jobb och Julie (sexy miss office-girl) klär sig i kavaj och annat fint när hon går till sitt jobb. Anywho, när jag satt med några i elever för att ha lästräning frågar plötsligt en av tjejerna vad det är för cirkel som sitter innanför min tröja. Va, tänkte jag? Så jag stoppade in handen i fickan och mycket riktigt så satt det fast något hårt och cirkelformat. Någon som vågar gissa vad det var?



GODIS i form av Turkisk peppar! Vad annars? Det är Julia vi pratar om. Godismonstret själv. Jag undrar dock hur länge den har suttit där. Och varför ens lägga den i fickan? Fick senare ett meddelande från Julie där det stod: "Don't you dare throw it away!" Haha, man bah: Okej, Julie går raka vägen till anonyma godisätare.

-Hi, my name is Julie and I'm addicted to candy
-HIIIIIII Juuuuliiieeee!



Kolla dom tänderna alltså. Dom längtar efter godis. Man ser det nästan.
Söte göte!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Julie

Dah! Man stoppar några i munnen och så stoppar man några i fickan 4 later! Logiskt!

2011-04-08 @ 14:01:10
Postat av: Elin

Haha, det är så allt gott försvinner på jobb.

Hon lägger godis och piller i byxfickorna också=)

Busted!

2011-04-11 @ 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0