Död, totally

Idag var min första dag på jobbet med Nikkan och Jessi! Måste säga att jag hade förväntat mig mycket värre. Gud, kommer förmodligen straffa mig imorgon för att jag skriver det här, men det var lättare än jag trodde. Kanske för att jag hade min duktiga fadder Niko som lärde mig allt på bästa sätt. Hon är som en mamma och lärare på samma gång.

Niko: - Emily, var är dina vantar? Ta på dig dom!
Jag: - Men jag kan inte jobba med dom på, men okej jag sätter på mig dom dååå!
(Fem minuter senare)
Niko: - Emily!! Var fan är dina vantar?!

Hahaha!

Imorgon kör vi ytterligare en dag på FS! Hoppas på mindre ägg, doubt it though, det är trots allt påsk!


Glassar i solen på "lökjobbet", haha!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: ako

Det ser ju skönt ut i solen...

2011-04-19 @ 22:32:59
Postat av: nikko

hahahaha aw mitt barn <3

2011-04-20 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0