Fröken Emily

Det har varit en väldigt påfrestande och jobbig dag idag. Det har sina anledningar, men skolan i Mörarp har blivit lite utav en fristad för mig. Mår så bra när jag är där och får undervisa mina små rackare! Här har ni ett litet klipp från en mattelektion idag. Observera att man inte får lova att varken fotografera eller filma eleverna. Därför är det bara jag och mitt huvud som står och tjötar! Och ja, Farbror glass ligger mig varmt om hjärtat!



Åh, nu kan man nästan säga att jag har videobloggat, haha! Nej, men ärligt, dom är så sjukt duktiga i min klass! Dock inte lika allmänbildade ibland. En dialog mellan mig och en flicka:

Flicka: - Är du adopterad?
Jag: - Ja, det är jag!
Flicka: - Gud, vad det är synd om dig!

Hahaha!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Instant classic!

2011-04-14 @ 20:42:41
Postat av: nikkaaan aka sissy

AWW du är så söööööt som teacher, passar dig perrfa !! :D:D

2011-04-15 @ 00:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0