Hotell Ceylon

Morgonen började med att jag gick upp sjukt tidigt och denna gången i pigghetens tecken, thank God! Passade även på att agera hotellvärd. Trodde att min sambo skulle bli glad för min fina gest, men hon bokstavligen sket i det, haha! Hur kan man missa detta liksom?




Anypoo, dagen på Mörarpsskola var väldigt givande och imorgon har jag en sjukt viktig dag då min mentor kommer ut för att se mig hålla i hela verksamheten (helt själv). Även om jag vet att jag är supderduktig på det jag gör så känns det ändå lite nervöst att behöva bli observerad på det sättet.

I eftermiddags när jag kom hem till slottet hade mitt ex varit där och hämtat sina sista saker. Wow, trodde inte att det skulle bli så tomt som det blev trots att han inte hade speciellt många saker. En sak jag dock kommer sakna är hans sjukt stora spegel med guldram. Speciellt nu när vi är två tjejer i lägeheten som måste spegla sig, haha! Det blev i alla fall väldigt tomt i det hörnet där spegeln brukade stå. Såååå, jag ställde Julia där sålänge bara, haha!


Hahaha! Som taget ur en skräckfilm!
Ciao!



Kommentarer
Postat av: ako

Ja min älskade dotter.. Du har ju en otrolig humor även om det är lite svart ibland... Kram,kram

2011-04-13 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0