Intensiva dagar..

Har egentligen inget av "bloggvärde" att skriva här idag. Mitt liv består just nu endast av träning, jobb och plugg (och Julia) haha! Måste säga att det är en himla tur att jag har henne. Vet inte hur jag hade orkat annars. Kan knappt tro att vi har varit sambos i 1 månad nu. Det känns som 2 dagar. Men många dagar återstår fortfarande. Åtminstone fram till augusti då jag har fått en ny lägenhet.


Kommer bli otroligt tråkigt att behöva lämna "slottet", men en kvinna måste göra vad en kvinna måste göra. Bara att bita i det sura äpplet och fortsätta att se glad ut. Dock har jag möjligheten att få tillbaka min lägenhet i Villa Skansen om ett par år om jag skulle vilja. Vi får se hur det blir med det. För enligt en elev i klass 4A  (där jag har vikarierat ett par dagar nu) som spådde mig så kommer jag gifta mig med en kändis som bor på en båt. Får väl förbereda mig med åksjuketabletter till framtiden då.

Gud, vad jag älskar att vikariera på Mörarps skola! Kan inte fatta att jag får betalt för något som är så stimulerande och roligt. Det känns helt ärligt som att jag lär mig mer om dagarna (av eleverna) än vad de lär sig från mig. De är min inspiration i livet just nu!

Avslutar inlägget med lite morgonbilder. Önskar att man kunde spela in Julie's och mina moments framför spegeln med musiken på högsta volym!

 


Jag vet, vi är så sjukt snygga i våra jobbekläder! Blink-smiley-puss.



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0