Påskharen & påskho*an

Först och främst vill jag börja med att inte be om ursäkt för att jag inte har bloggat. Det blir så när solen dyker upp varje dag och ger folk (inklusive Emily) energi till att hitta på diverse aktiviteter. Och det har hittats på vill jag lova. I följande inlägg kan man läsa om allt från påskkärringar på moped till utflykt till Kullaberg.

I fredags var Jullebulle och jag bjudna till min mor och Anders (min bror Marco var skulle också komma). Vi hade lite dö tid att slå ihjäl så vi satte oss i Kärnanparken ett tag. Jag skojar inte när jag säger att det var dötid. Ett tag kändes det som att vi var de enda människorna kvar på Jorden, (vi hade haft sjukt kul om det vore så dock eftersom vi båda tycker att vi är så otroligt underhållande, haha). Vi hade åtminstone varandra och våra jordgubbar. HIF spelade match vilken bidrog till tystnaden i resten av staden. På Olympia var det dock andra bullar.

För att spexa till det lite klädde vi ut oss till påskkärrningar innan vi satte oss på Julias moppe för att åka till mamma. Det måste ha varit en syn för de som mötte oss i trafiken, haha! Tycker fortfarande att Julia mer såg ut som en kökstant ( kanske inte så konstigt med tanke på att vi inte hittade några scarfsar så det fick bli kökshandukar på huvudet).

Middagen hos mamma var jättegod. My goshy vilken god blåbärs-cheescake hon gör! Kvällen avslutade med sällskapsspel där Anders och jag spöade mamma och Julie i Besserwisser.


 
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0