Positiv energi?

Gårdagens kväll spenderades med en blandad kompott människor. Martin och Tom kom förbi på lite Fenomen med Uri Geller (och en drink?). De stannade tills Nikolina och Jessica kom för att kolla BB-utröstningen sen blev de nog trötta på allt tjejsnack. När de hade gått tog det inte lång tid innan min sambo som hade varit ute på egna äventyr kom hem igen.

Det här med Uri Geller...
Är det bara jag som verkligen till 100% försöker tro på sakerna som de genomför? I det förra avsnittet sa Uri till tittarna att lägga en sked på TVn och den skulle mirakulöst böja sig eller hoppa ner från TVn. Did it? Nope! Och Julie hånade mig såklart, haha!
Denna gången skulle man gå fam till TVn och lägga handen på Uri's hand för att få positiv energi genom honom. Vet inte om det hade med honom att göra, men idag har jag haft en jättebra dag. Det fina vädret gjorde inte saken sämre. Känner mig sjukt glad, pigg och positiv!


 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0