Vem sa att jag inte kunde påskpynta?!

Det blev en riktigt bra dag idag trots att mitt humör inte var på topp imorse. Jag är så sjukt trött på att leta efter en bil som jag ska köpa. Tycker inte om att behöva bli ovän med min familj pga en sådan liten sak. Men, eftersom vi har varit på biljakt i snart 2 veckor börjar det sakta men säkert tära på alla.

Anyblue, för att inte sitta inne hela dagen tog jag mig en fika med Nikolina, Dajana och Jessica på stan. Alltid lika mysigt! Detta var dock första gången hela skaran pratade om någolunda vuxna saker, haha! Jessica ska flytta hemifrån så det blev mycket möbelprat. Sjukt ovant i det sällskapet. My babies are growing up, haha!

När jag kom hem påskpyntade jag lite. Skratta inte!



Ser ut som att en uppsättning från Angry Birds har invaderat min stackars orkidé!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: ako

Såg fint ut från utsidan också!!

2011-04-18 @ 18:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0