Morgonrutin med Mr Lin

Guttenmorgen!
Idag vaknade jag av att jag skrattade, haha! Det är så härligt när man minns vad man drömt om. Sen att skadeglädje är något av det bästa jag vet är kanske något jag borde söka hjälp för, haha!
Nu är det dags för standardfrulle a la Emily: Fil, Kellogs och självklart krossade linfrön och kanel. Linfröna har alltid varit min trogna vän. Speciellt när jag förlorade vikt som mest. Kombinera det med kanel och man får en riktigt bra ämnesomsättning och rullians på magen.

Nu ska jag till Löddeköpinge och bli svarthårig igen, äntligen! Mitt stackars hår har gråtit i flera veckor nu och inget har hjälpt. Jag har tröstat det med både baslam, inpackning och något turkiskt trams som skulle vara "bäst på marknaden". Men, inget har hjälpt.

Kommer en före/efter-bild lite senare, yeeeay!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0