Foody Mcfoodster



Sms från Julia:

"Heeej...igen...kan vi inte ha kräftskiva snart, typ ikväll? Det är 0,00% fett så kom inte med att du inte äter! Okej, då är det spikat! Ses ikväll på kräftskivan! Pöss"

Haha, man bah: Tack för att jag fick vara med och bestämma!

Härlig människa den där Julie. Kan inte fatta att vi har varit sambos i över en månad. Tur att jag är så diciplinerad som jag är, annars hade jag förmodligen slutat som flubber! Julia äter verkligen konstant men går aldrig upp i vikt, snarare tvärtom! Hur mycket fusk är inte det?!

Well well, skulle fota mig själv i spegeln. Vad får jag syn på? En ätande Julie, vad annars? Haha!



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0