Förenar nytta med nöje!

Gud vad jag önskar att vädret håller i sig hela veckan. Speciellt till helgen! Ser inte ljust ut på väderleken just nu dock. But boy oh boy vad varmt det har varit idag. Johanna och jag har varit sjukt flitiga och pluggat ett par timmar om dagen på biblioteket för att sedan lägga oss i Kärnanparken för lite litteraturläsning. Det kallar jag förena nytta med nöje! Önskar dock ibland att jag var vit. Ni bah: VARFÖR!? Jo, för att jag vill också ha en chans att kunna bli brun. Inte som nu, BRUN goes BLÅSVART! Får färg så otroligt snabbt! Om jag kunnat hade jag donerat lite av min färg till något spöke där ute, haha!



Var förresten på Lager 157 för några dagar sen med Nikolina och Jessi. Förväntade inget egentligen men kom ändå hem med ett par plagg. Jag har förälskat mig i ett av plaggen. Ett par marinblåa shorts. Lite stora, men jag älskar att de är så "båtiga" och sköna! Om jag fått hade jag haft dom på mig varje dag. Men mina vänner hade nog inte börjat störa sig till slut, haha!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0