Lika goda kålsupare...

Wow, gårdagen var verkligen en turbulent dag, känslomässigt. Trodde inte att jag hade dom känslorna inom mig. Men tji fick jag. Skönt att mina underbara vänner var där för mig hela dagen och stöttade mig. Känns som att ni ibland känner mig bättre än vad jag själv gör.
Det blev en väldigt lugn lördag som vanligt. Nikolina, Dajana, Jessi, Amajla och jag satte oss på Viva ett tag i solen (som dock försvann på två röda). Om några helger blir det dock andra bullar hemma i Jessis nya lägenhet (om hon nu tar sig i kragen och faktiskt flyttar in på riktigt, haha). Då har vi en massa saker att fira:

* Tjejerna avslutar sin rena Cambridgekur.
* Ett fåtal dagar tills några av oss åker till Miami!
* Skolan slutar för sommaren.
* Avslutar min ruaccotanbehandling (no more dry lips!)
* Sommaren och livet börjar på riktigt igen!

Det blir nog en sådan där kväll då man vaknar dagen efter och önskar att man kunde trycka Ctrl Alt Del på sig själv, haha! Anyway, den senare delen av gårdagen spenderades dels hos Jessi och dels på Skansen. Blev dock en räd ner om Hampan, haha! Men nä, då blir man inlåst i bilen!

Nu blir det rockring och sen minst 8 km på bandet. Snabbt och lätt! Mig och resten av gänget finner ni under solen den resterande delen av dagen. Schteeek!



Ciao!


Kommentarer
Postat av: nikko

wohooo we likey !! skönt att det är en ny dag hahah med tanke på gårdagen, usch, shoot me =) hihih ses snart <3

2011-05-08 @ 12:29:11
Postat av: Martina

Hej!

Har precis börjat läsa din blogg jättefin btw och undrar nu när du skrev om din roaccutanbehandling... är inte det typ för huden acne besvär och sådant? verkar inte som att du har sådana besvär direkt!

Mest nyfiken då jag själv funderat på att göra en sådan behandling...

2011-05-09 @ 07:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0