Önskar mig en ämnesomstättning!

Kom nyss hem från en mysig fika med de finaste tjejerna. Så sjukt sköna brudar, haha! Fick mig dock en utskällning av mamma Dajana nyss som försöker tvinga mig att äta mer. Tro mig, hade jag haft Julies ämnesomsättning så hade jag moffat i mig allt varje dag. Eller nä, jag hade ätit chips och dip till frukost, lunch och middag! Äsch, när jag går i pension i framtiden ska jag äta vad jag vill och inte bry mig. Men nu vill jag bara trivas med min kropp. Inte för någon annans än min egen skull.

Imorgon blir det jobb igen på skolan i Mörarp. Ska bli intressant och se hur mina fyror sköter sig denna gången. Meeeen, med min pondus kommer det vara tyst i klassen, haha! Nä skämt åsido, imorgon ska dom få lära sig lite om el och om hur en lampa är konstuerad.

Nu ska jag kolla kylskåpet för att se om det fortfarande ekar där inne, sen blir det bingen för hela slanten!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: ako

Ja äta bör man, annars dör man!!!

2011-05-07 @ 02:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0