Solen stiger upp även idag - Correction

En låt som har gått på högvarv i Villa Skansen är låten som eleverna på Mörarps skola sjöng. Jag trodde dock att den hette "Det blir en bra dag idag" när jag letade förbrilt efter den. Det visade sig att den hette "Solen stiger upp även idag" och det är Jumper som gör den. Vårt mål är nu att alla ska lära sig låten utantill och de som inte gör det hjärtvättar vi med hjälp av "Heytell".
Heytell som by the way är den bästa appen till mobilen på länge. Fungerar som en walkie talkie och är enligt mig en app som alla borde ha. Skaparen visste nog inte av Julie och jag skulle lägga tassarna på appen. Misstänker att det är ett antal personer där ute som är ganska trötta på oss just nu, haha!


Candy mountain Charlie. Yeah Candy mountain....
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0